reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Valéria Molnárová

Valéria Molnárová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mama a archivárka, niekedy srandistka a inokedy malá zúrivá robinsonka... :-) Zoznam autorových rubrík:  Čo ja na to...Archív - o čo gou...Náš zverinecKaždý blbne svojím spôsobom...SúkromnéNezaradené

reklama

Čo ja na to...

Paľko Newman už nepríde... :-(

Valéria Molnárová

Paľko Newman už nepríde... :-(

Pred rokom som písala o jednej stavbe, ktorá mi nevoňala, o sľuboch, ktoré sa nemali naplniť. Odvtedy sa veľa zmenilo. Stavba prekvitala, rástla a my dvaja (Newman a ja) sme začali upadať. Ochorel on, ochorela i moja maličkosť. Ja som hrobárovi utiekla z lopaty - hovoria aspoň lekári. On svoj boj prehral... Práve pred chvíľou to obletelo svet. Bol to vynikajúci herec. Škoda ho... Pripojil sa k tým, čo nám budú veľmi chýbať.

  • 27. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 839x
  • 9
Posledný nech zhasne alebo Kedy príde Paul Newman ?

Valéria Molnárová

Posledný nech zhasne alebo Kedy príde Paul Newman ?

Čo je to za novina, čo za magorina ?, poviete si, keď vám padne zrak na nadpis. Nejaká babka tu popustila uzdu fantázii. Nuž áno, jedna skoro 50-nička sa rozčúlila, čo je ešte mierny výraz. Bývam na ďalekom východe, kde nevedie diaľnica, kde vás privezie vláčik motoráčik (elekrických drôtov je pre nás škoda), alebo rozheganý autobus. Bývam až hen za Michalovcami v malej dedinke. Ale nie o tom som chcela.

  • 9. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 332x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu